جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است
کد خبر: 3728300
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اینکه جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است، گفت: در این زمینه نیاز به تربیت متخصصان علوم دینی است که دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در تحقق دادن به این اهداف نقش بسزایی دارند.

جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، 16 تیرماه در جلسه با مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا اظهار کرد: با توجه به اتمام سال تحصیلی و پیش رو داشتن سال تحصیلی جدید لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و شناسایی معلمان انقلابی و دلسوز در جذب چنین معلمانی تلاش کنیم.
وی با اشاره به لزوم هوشمند سازی کامل کلاس‌های مورد استفاده مدارس صدرا افزود: اساس مدارس صدرا علاوه بر آموزش معارف اسلامی، آموزش و ترویج کار فرهنگی و تلاش در تبلیغ دین است.
حجت‌الاسلام منتشلو با تأکید بر اینکه در سال تحصیلی آینده لازم است مسئولان مدارس صدرا در این رابطه تدابیر لازم را اتخاذ کنند، عنوان کرد: امر تبلیغ دین باید بیشتر برای دانش‌آموزان مدارس صدرا تبیین و تفهیم شود.
وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است، بیان کرد: در این زمینه نیاز به تربیت متخصصان علوم دینی است که دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی در تحقق دادن به این اهداف نقش بسزایی دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به جایگاه مدارس صدرا در شهرستان قروه یادآور شد: مدارس صدرا بهترین ظرفیت برای نیروی ارزشی است.
انتهای پیام

captcha