برگزاری جشنواره ملی چادرهای آسمانی در ارومیه
کد خبر: 3729032
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

برگزاری جشنواره ملی چادرهای آسمانی در ارومیه

گروه اجتماعی - نماینده معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره ملی چادرهای آسمانی همزمان با هفته عفاف و حجاب در ارومیه خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور مسئولین لشگری و کشوری روز چهارشنبه 20 تیرماه برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره ملی چادرهای آسمانی در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن پاشاپور نماینده معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی در جلسه ستاد تخصصی صیانت از حریم امنیت عمومی با موضوع هفته عفاف و حجاب بیان کرد: جشنواره ملی چادرهای آسمانی در ارومیه و 13 استان دیگر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره ملی چادرهای آسمانی روز چهارشنبه 20 تیرماه از ساعت 10 صبح در سالن امام علی (ع) ارومیه با حضور مسئولین لشگری و کشوری برگزار می گردد.

پاشاپور افزود: در این جشنواره کلیپ متحولین حجاب منتخب برنامه از لاک جیغ تا خدا به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین ایستگاه مشاوره پلیس فتا در خصوص تهدیدات فضای مجازی در حوزه عفاف و حجاب شکل خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: 45 نفر از فعالان حوزه عفاف و حجاب نیز به دبیرخانه این جشنواره در ارومیه معرفی شده اند که از این تعداد 20 نفر در جشنواره تجلیل خواهند شد.

نماینده معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: این جشنواره در چند بخش با موضوع موشن گرافیک عفاف و حجاب از جمله بخش علمی با برگزاری نشست تخصصی با حضور اساتید برجسته دانشگاهی، بخش ترویجی و برگزاری جشنواره ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha