خدمت به حجاج سعادت بزرگ کارگزاران حج است
کد خبر: 3730187
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

خدمت به حجاج سعادت بزرگ کارگزاران حج است

گروه سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: کارگزاران حج علاوه بر سعادت زیارت خانه خدا سعادت بزرگتری دارند و آن خدمت به حجاج است.

خدمت به حجاج سعادت بزرگ کارگزاران حج است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست با مدیرکل حج و زیارت و سرکاروان‌های برتر حج استان گفت: زائران خانه خدا را معوملاً افرادی تشکیل می‌دهند که از سن بالایی برخوردارند و عمری برای رسیدن به خانه خدا آرزومند بوده‌اند و خدمت به چنین افرادی که با نیت عبادت و بندگی خدا راهی این سفر می‌شوند ثواب بزرگی نزد خداوند دارد.
وی افزود: اسلام را تا به امروز شعائر زنده نگاه داشته و یکی از مهم‌ترین این شعائر همین مراسم و مناسک حج است که سراسر عبودیت و بندگی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: سفر حج سفری بسیار شیرین و پر اهمیت در زندگی افرادی است که نصیبشان می‌شود و باید از این سفر نهایت بهره را از عبادت و بندگی خداوند را برد.
حامد دارابی، مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در این دیدار گفت: یک هزار و 130 نفر امسال در قالب 8 کاروان متشکل از 5 کاروان شعیه و 3 کاروان اهل تسنن از استان کرمانشاه عازم سفر حج خواهند شد.
وی افزود: میانگین سنی حجاج امسال 56 سال است و 40 سرکاروان با قرعه کشی از بین 300 نفر مدیریت این کاروان‌ها را به عهده دارند.
داربی تصریح کرد: مدیران کاروان‌ها آموزش‌ها و دستورات لازم را برای خدمت‌رسانی و رفاه حال حجاج دریافت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha