آغاز نام‌نویسی دوره‌ تابستانه «آموزش قرآن» در مؤسسه بشارت
کد خبر: 3731262
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

آغاز نام‌نویسی دوره‌ تابستانه «آموزش قرآن» در مؤسسه بشارت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت، به منظور ارائه آموزش قرآن در ترم تابستان از کودکان و خردسالان ثبت نام می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مرکز پیش‌دبستانی و مهد کودک مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت، در حال حاضر دوره‌های آموزش قرآن را با حضور قرآن‌آموزان برگزار می‌کند و برای ترم پائیز نیز از کودکان 3 تا 12 سال برای شرکت در دوره ها ثبت نام می‌کند.
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت شهرستان قائن تنها تمرکز خود را برای آموزش به بزرگسالان قرار نداده است و کلاس‌هایی را برای کودکان به منظور تربیت نسل قرآنی در آینده طراحی کرده است.
کلاس‌هایی که برای کودکان و سنین خردسال در حوزه قرآن اجرا می‌کند شامل حفظ آیات کاربردی و سوره‌های جزء 30 قرآن، حروف الفبا و روخوانی قرآن، مفاهیم ریاضی و علوم، افزایش هوش و خلاقیت، کلمات انگلیسی و غیره است.
این مرکز قرآنی در شهرستان قائن تا‌کنون به صورت خود‌جوش و هیچ حمایتی موفق شده است که دوره‌های تربیت مربی قرآن، کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و غیره را برگزار کند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از روند برگزاری دوره‌ها می‌توانند با شماره 32520902 تماس گرفته و یا به نشانی خراسان جنوبی، شهرستان قائن، میدان امام خمینی(ره)، کوچه مکی، پلاک 5 مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha