بازدید رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس از جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3731363
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

بازدید رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس از جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

گروه علمی و آموزشی - اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و استاندار چهارمحال و بختیاری از جهاد دانشگاهی استان و دبیرخانه طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی بازدید کردند.

بازديد رئيس و اعضاي کميسيون آموزش مجلس و استاندار چهارمحال و بختياري از جهاد دانشگاهي استان

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، رئيس و اعضای کميسيون آموزش مجلس عصر روز گذشته، 26 تیرماه اين بازديد در نخستين روز از سفر اعضاي کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي به استان، صورت گرفت.
استاندار چهارمحال و بختياري با حضور در دبيرخانه طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي اين طرح و نيز ايجاد دو هزار فرصت شغلي در استان را مطلوب دانست و حمايت استانداري از طرح را اعلام کرد.
رئيس جهاد دانشگاهي استان نيز در اين بازديد ضمن تشريح طرح الگوي توسعه نوين مشاغل خانگي اظهار کرد: طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به جهاد دانشگاهي محول شده که به صورت پايلوت در 9 استان کشور، از جمله چهارمحال و بختياري در حال اجرا است.
خليلي اردلي با بيان اينکه طرح در سه فاز شناسايي مزيت‌ها، توانمندسازي و آموزش و اتصال به بازار اجرا مي‌شود، تصريح کرد: ارائه تسهيلات به تنهايي اشتغالزا نيست و اشتغال پايدار ايجاد نمي‌کند، لذا طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي مي‌تواند در اشتغالزايي پايدار موثر و گامي در رفع معضل بيکاري استان و کشور باشد.
انتهای پیام

captcha