دشمن از تفرقه بین مسلمانان سود می‌برد
کد خبر: 3731667
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

دشمن از تفرقه بین مسلمانان سود می‌برد

گروه اجتماعی- مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشمن به دنبال تفرقه است چرا که از تفرقه بین مسلمانان سود می‌برد.

دشمن از تفرقه بین مسلمانان سود می‌برد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علی اسدی، شب گذشته ۲۸ تیر، در جمع مردم اهل سنت روستای آبگرم بخش گزیک، اظهار کرد: اصول دین شامل توحید، نبوت و معاد در تمام ادیان الهی ثابت بوده است.
وی با بیان اینکه نباید در این سه اصل از دین اختلافی وجود داشته باشد، افزود: اصولی که در ادیان الهی مطرح شده برای عمل کردن است.
این کارشناس مذهبی با بیان اینکه باید شناخت به توحید و میزان معرفت به توحید بیشتر شود، تصریح کرد: دشمن به دنبال تفرقه است چرا که از تفرقه سود می‌برد.
اسدی با بیان اینکه بعضی اوقات دشمنان به گونه‌ای تبلیغات می‌کنند که در میان مسلمانان تفرقه ایجاد شود، اظهار کرد: محبت امام علی(ع) جزو دین ما است و اهل تشیع و اهل تسنن به علی(ع) محبت دارند.
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: دشمنان در اهل تشیع فرقه‌ای به نام بهائیت و در اهل تسنن فرقه‌ای به نام وهابیت را شکل داده‌اند.
اسدی ادامه داد: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، مسلمانان به زیبایی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند چرا که معیار وحدت که توحید است را به خوبی پیاده کرده‌اند.
وی اظهار کرد: برای دشمن اهل تشیع و اهل تسنن مطرح نیست بلکه آن‌ها تنها به دنبال جنایت هستند.
این کارشناس مذهبی با بیان اینکه لازم است دین را بدون افراط و تفریط با منبعی به نام قرآن بشناسیم و جلو ببریم، یادآور شد: بزرگترین پیام حضور پرچم مقدس حرم امام رضا(ع) در نقاط مختلف کشور این است که ما دین را با عقلانیت و توحید محوری بشناسیم.

انتهای پیام

captcha