اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور در سه شهرستان مازندران
کد خبر: 3732298
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

اجرای طرح توانمندسازی اجتماع محور در سه شهرستان مازندران

گروه اجتماعی - معاون اجتماعی بهزیستی استان مازندران از اجرای طرح توانمند سازی اجتماع محور با رویکرد کاهش فقر و ایجاد منطقه شاد در سه شهرستان؛ آمل، بابلسر و نوشهر خبر داد.

 اجرای طرح  توانمند سازی اجتماع محور در سه شهرستان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، وحید حسین‌زاده معاون اجتماعی بهزیستی استان مازندران  گفت:  طرح توانمند سازی اجتماع محور با رویکرد کاهش فقر و ایجاد منطقه شاد در محل در حال انجام هست که در کل استان در ۳ شهرستان؛ آمل، بابلسر و نوشهر با رویکرد توانمند سازی اجتماع محور به اجرا درآمد.
وی افزود: طرح قابلیتی فقرزدایی دارد و روی اشتغال این منطقه باید کار کرد که این مهم نیازمند همکاری خوب شورای محل  است.

حسین زاده با تاکید براینکه انتظار می رود از طرف ارگان‌هایی مانند بسیج محل و شبکه بهداشت و دیگر نهادها و سازمان ها، بخشدار و شورای محل در راستای اجرای این طرح ها هم حمایت شوند، گفت: امروز طبق برآوردها اقدامات در قالب ۱۲ نوع فعالیت برای این منطقه تعریف شد.

وی مهمترین اولویت این طرح را اعتماد سازی دانست و افزود:  از مهمترین ابزار در جامعه مدنی  این است که مشارکت حد اکثری مردم را بتوانیم جلب کنیم.

این مسئول با بیان اینکه ما فعالیت خود را با شعار با مردم، برای مردم و در جهت رفاه مردم انجام می دهیم، عنوان کرد:  این نیاز دارد تا ما خودباوری را در این منطقه تقویت کنیم تا مردم بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

وی افزود: اورژانس اجتماعی ۱۲۳ یکی دیگر از کارهای با ارزشی است که به تازگی درآمل راه اندازی شده و مردم می توانند در صورت مشاهده هر نوع آزار فردی و اجتماعی ، مانند؛ کودک آزاری، همسر آزاری و... با این واحد اجتماعی تماس حاصل کنند.

سیده گلناز پیغمبرزاده

انتهای پیام

captcha