برگزاری دوره «تربیت معلم روخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن» در مؤسسه گلستان خضراء
کد خبر: 3732312
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

برگزاری دوره «تربیت معلم روخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن» در مؤسسه گلستان خضراء

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه گلستان خضراء کلاس‌های ترتیل‌خوانی، تربیت معلم روخوانی، تجوید، و مفاهیم قرآن برگزار می‌کند.

برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن در مؤسسه گلستان خضراء  گرگان

فاطمه کریمی، مدیر مؤسسه گلستان خضراء گرگان در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: این مؤسسه از سال 88 فعالیت خود را با اخذ مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان آغاز کرده است.
کریمی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و دوره‌های قرآنی که در مؤسسه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره کلاس‌های حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی، تجوید، تدبر، تفسیر، سبک زندگی، احکام، نحو متوسطه، مهدویت، مشاوره، مهدویت و امامت، طب اسلامی، و اصول عقاید، در این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه گلستان خضراء با بیان اینکه هم اکنون 300 قرآن‌آموز و 20 مربی در این مؤسسه حضور دارند، افزود: همچنین کلاس‌های ترتیل‌خوانی، تربیت معلم روخوانی، تجوید، و مفاهیم قرآن در این مؤسسه برگزار می‌شود.
کریمی با اشاره به وجود مشکلات مالی در مدیریت مؤسسات، بیان کرد: مهم‌ترین مشکل مؤسسات نبود مکان مناسب است. زیرا اجاره‌بها گران شده است و مدتی است به دنبال مکانی برای مؤسسه هستیم و با این اجاره‌بها، اجاره‌ کردن بسیار سخت شده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه گلستان خضراء در استان گلستان، گرگان، خیابان پنجم آذر، کوی تختی، تختی ششم، واقع شده است.
انتهای پیام 

captcha