پیروزی در مقابل استکبار مستلزم گذشت ازاختلافات در کشور است
کد خبر: 3733499
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

پیروزی در مقابل استکبار مستلزم گذشت ازاختلافات در کشور است

گروه سیاسی-معاون سیاسی وزیر کشور گفت:باید اختلافات را کنار گذاشت زیرا امروز دشمنان نظام اسلامی هستی، موجودی، کلیت و تمامی نظام را هدف گرفتند از این جهت باید همه عزم را جزم کرد تا بار دیگر ثابت شود در برابر استکبار دشمنان پیروز می شویم.

پیروزی در مقابل استکبار مستلزم گذاشت ازاختلافات در کشور است

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی،اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزارت کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار کرد:مقام معظم رهبری از مدت ها قبل اعلام کردند که استکبار جهانی جنگ اقتصادی را در پیش گرفته که باید بیشتر مراقب بود.

جبارزاده گفت:هدف دشمنان جمهوری اسلامی فلج کردن اقتصاد کشور و به دنبال آن سقوط جمهوری اسلامی است که امت اسلامی باید در این جنگ همانند جنگ هشت ساله دفاع مقدس سرفراز و سربلند پیروز میدان شوند.

وی خاطرنشان کرد:همه علاقه مندان به نظام و انقلاب باید به عنوان رزمندگان انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

جبارزاده عنوان کرد:رهبری شایسته هدایت کشتی را عهده دار است که همه باید زیر چتر مقام معظم رهبری پیش رفت و امروز فرماندهان جبهه جنگ اقتصادی، ریاست جمهوری و قوای مقننه و قضاییه هستند.

وی تاکید کرد:باید اختلافات را کنار گذاشت چراکه امروز دشمنان نظام اسلامی هستی، موجودی، کلیت و تمامی نظام را هدف گرفتند از این جهت باید همه عزم را جزم کرد تا بار دیگر ثابت شود در برابر استکبار دشمنان پیروز می شویم.

جبارزاده گفت:هر استانی باید یک پایگاه در برابر هجمه دشمنان باشد و هر شهر، روستا و منزل باید یک هسته مقاومت قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی باید هر آنچه را که نیازمند و ضرورتی برای توسعه استان است به وزارت کشور اطلاع دهند زیرا این استان پتانسیل و ظرفیت های بالایی برای رشد و توسعه دارد که باید تبدیل به بالفعل شود.

وی افزود:دولت تدبیر و امید نیز توجه خاصی به این استان دارند و مقایسه مصوبات خراسان شمالی نسبت به سایر استان ها این موضوع را نشان می دهد.

جبارزاده گفت:خراسان شمالی از جمله استان هایی است که اقوام و مردم آن در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و در آشوب دی ماه، خراسان شمالی یکی از استان هایی بود که این آشوب را به نحو احسنت مدیریت کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود:همه مسوولان و مدیران برای رشد و توسعه استان با استاندار جدید همکاری و هماهنگی بیشتر داشته باشند.

محمدرضاخباز،استاندار جدید خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تشکر از مردم و مسئولان استان برای حمایت از خدمتگذار خود، گفت: مدیران خراسان شمالی وقتی برای ارائه گزارش به استانداری می آیند بجای گل و شیرینی عملکرد و برنامه های خود را برای مدت سه سال آینده بیاورند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، طی آیینی که شامگاه چهارشنبه در سالن گلشن بجنورد برگزار شد از زحمات ٢۴ماه و ٢۴روز محمدرضا صالحی استاندار پیشین خراسان شمالی تقدیر و محمدرضا خباز به عنوان استاندار جدید این استان معارفه شد.

captcha