دشمنان قسم خورده ایران جنگ روانی علیه کشور راه انداخته‌اند
کد خبر: 3733993
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
بازوند:

دشمنان قسم خورده ایران جنگ روانی علیه کشور راه انداخته‌اند

گروه سیاسی- استاندار کرمانشاه گفت: امروز دشمنان قسم خورده کشور، یک‌جنگ روانی علیه ایران راه انداخته‌اند، اما ملت ایران روزها و شرایط سخت‌تر از این را نیز تجربه کرده‌اند.

دشمنان قسم خورده ایران جنگ روانی علیه کشور راه انداخته‌اند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود گفت: ماموستا فخری امام جمعه شهرستان جوانرود از مفاخر اورامانات است و حضور ایشان در شهرستان جوانرود یک غنیمت است.
وی افزود: اهل سنت همیشه از مرزداران و مدافعان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند که مصداق اخیر آن نیز شهادت تنی چند از دلاورمردان اهل سنت در پاوه و مریوان بود.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده کشور، یک‌جنگ روانی علیه ایران راه انداخته‌اند، اما ملت ایران روزها و شرایط سخت‌تر از این را نیز تجربه کرده‌اند.
بازوند اظهار کرد: هنر دیپلماسی دولت تدبیر و امید در این بود که ایران در جریان برجام در قالب یک گفت‌وگو توانست قطعنامه‌های ظالمانه‌ای که علیه کشور در ۱۲ سال وضع شده بود را ابطال کرد.
استاندار کرمانشاه گفت: ترامپ در تلاش برای منزوی کردن ایران، نتوانست همراهی دیگر کشورهای جهان را جلب کند و امروز این آمریکاست که تنهاست.
وی با اشاره به اینکه نقشه امروز دشمن دلسرد کردن مردم از نظام است، افزود: مردم باید هوشیار باشند و برخی می‌خواهند دولت را جدای از نظام تلقی کنند، در حالیکه دولت جزیی از نظام است و تضعیف دولت باعث دلسردی مردم از نظام می‌شود.
بازوند اظهار کرد: ما اگر دنبال توسعه هستیم نباید منتظر کمک‌های دیگران باشیم، تجربه دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که هرجا مردم پای کار باشند پیروزی قطعی است.
استاندار کرمانشاه گفت: باید سرمایه‌گذاری و تولید ثروت را ارزش بدانیم و با شعار و سخنرانی، شاید اشتغال از بین برود، اما اشتغال ایجاد نمی‌شود، سرمایه‌گذاری در هیچ جا تابع قدرت نیست، باید موانع را از پیش پای سرمایه‌گذاران برداریم و منافع آن‌ها را تأمین کنیم تا میل به سرمایه‌گذاری در استان زیاد شود و غبار کاذب چهره زیبای کرمانشاه را پاک کنیم.
وی افزود: در جریان زلزله سال گذشته در کمتر از بیست ثانیه، ۱۰ هزار میلیارد تومان به استان خسارت وارد شد، اما سعی کردیم به تعبیر مقام معظم رهبری از زلزله یک فرصت برای استان بسازیم. هم اکنون ۱۱۵۰۰ نفر در مناطق زلزله‌زده مشغول به کار هستند.
بازوند تصریح کرد: بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی، و حدود ۶۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای اشتغال در مناطق زلزله‌زده استان در نظر گرفته شده است و سند اشتغال تدوین شده برای استان، باید چراغ راه فرمانداران برای مبارزه با بیکاری از طریق جلب سرمایه‌گذاران باشد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه حجم خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در تاریخ مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور بیسابقه بوده است، تصریح کرد: برای مثال تنها در یک مورد بابت امهال وام‌های مردم در مناطق زلزله‌زده باید دولت ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه کند.
وی گفت: از دید کارشناسی من، سامانه گرمسیری ۲۵ درصد و سامانه سردسیری ۷۵ درصد در توسعه استان نقش دارند که بهره مند شدن استان از آن نیازمند رایزنی‌هایی است که در حال پیگیری آن هستیم.
استاندار کرمانشاه گفت: مرزها برای استان یک فرصت است و مرزنشینان باید همانطور که مرزداری کرده‌اند، از مواهب مرز نیز برخوردار شوند.
وی با اشاره به اینکه تغییر خودبخود امیدآفرین است، اظهار کرد: چهارسال فرصت کافی و خوبی برای به جا گذاشتن یک‌کارنامه قابل ارزیابی است.
بازوند با قدردانی از دکتر لهونی در مسئولیت فرمانداری جوانرود افزود: عملکرد بسیاربسیار مطلوب و موفقی داشته و از بهترین فرمانداران ما بوده و در آینده نزدیک حتما از ایشان به عنوان همکار استفاده خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از شورای اداری و شورای تأمین تقاضا می‌کنم که از فرماندار جدید نیز همچون فرماندار گذشته حمایت کنند.
وی گفت: ظرفیت‌های شهرستان جوانرود به حدی است که به راحتی می‌تواند بر چالش‌های آن غلبه کند. تنها نیاز به برنامه‌ریزی و همدلی میان مسئولین و مردم است.
بازوند همچنین برای فرماندار جدید جوانرود آرزوی موفقیت کرد.
انتهای پیام

captcha