آغاز عملیات احداث 746 خانه برای مددجوی کمیته امداد در کرمان
کد خبر: 3734106
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
به همت سپاه ثارالله و با هدف محرومیت‌‌زدایی انجام شد

آغاز عملیات احداث 746 خانه برای مددجوی کمیته امداد در کرمان

گروه اجتماعی - با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان دیروز شنبه، 6 مرداد عملیات احداث 746 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد به همت سپاه ثارالله و کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای اسماعیل‌آباد کرمان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الله پاداش، معاون بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان در این مراسم گفت: در راستای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی طی سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی توسط سپاه، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام باید در کشور اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه ساخت ۷۴۶ واحد مسکن مددجویی استان کرمان از سوی کمیته امداد به سپاه اعلام شده است، افزود: عملیات ساخت ۷۴ واحد از فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود.
یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان نیز در این مراسم گفت: پروژه امروز با توجه به شبکه مهندسی محکم سپاه به خوبی عملیاتی می‌شود.
وی افزود: واگذاری اجرای این پروژه به مجموعه دیگری با توجه به هزینه‌هایی که دارد، شاید بر زمین می‌ماند و به‌زودی نتیجه نمی‌داد، ضمن اینکه هر جا کاری زمین می‌ماند، سپاه برای انجام آماده است.
صادقی بیان کرد: هزینه‌های احداث این واحدهای مسکونی بخشی توسط ستاد اجرایی، خیران و مبلغ ۵ تومان آورده مددجو است و ۷۴۶ خانواده مددجوی نیازمند واحد مسکونی را شناسایی کردیم و مقدمات کار فراهم شده است که باید تا پایان سال ۹۷ به اتمام برسند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان اظهارکرد: عمده حملات ضدانقلاب به نهادهای انقلابی است، چون آنها مدافع نظام هستند.
انتهای پیام

captcha