
به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ولی رمضانی، رئیس اداره محیط زیست گچساران امروز،10 مردادماه اظهار کرد: آلودگی هوای شهرستان گچساران نزدیک به 4 برابر حد استاندارد رسیده است.
وی بیان کرد: میزان آلودگی گردو غبار در هوای دوگنبدان به 470 میکرو گرم بر متر مکعب رسیده و هوای این شهرستان در وضعیت اضطراری قرار دارد.
رئیس اداره محیط زیست گچساران تصریح کرد: در صورتی که میزان استاندارد گرد و غبار ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است .
رمضانی عنوان کرد: هوای شهرستان گچساران برای تمامی افراد و به خصوص افراد مسن و مبتلا به بیماریهای قلبی و ریوی ناسالم و خطرناک است.
وی اضافه کرد: توصیه میشود افراد به جز برای کارهای ضروری از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل از ماسک استاندارد استفاده کنند.
انتهای پیام