برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم
کد خبر: 3735667
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرانی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم دردو مرحله مقدماتی و نهایی و به ترتیب در شهرهای قم و اراک خبر داد.

برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرانی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 13 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله مقدماتی مسابقات از ۲۰ مردادماه تا ۱۲ شهریورماه اجرایی و این مرحله با شرکت منتخبین و راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات و با حضور برادران در تمامی رشته‌ها و شرکت خواهران در بخش‌های تفسیر، حفظ موضوعی و حفظ و معارف حدیث در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
وی افزود: منتخبین استان ما نیز در تاریخ و زمان بندی مشخص شده و براساس قرعه کشی مسابقات، در رشته‌های قرائت، ترتیل، حذف ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل در تاریخ ۲۲ مرداد ماه در مرحله مقدماتی شرکت می‌کنند. همچنین منتخبین استان در رشته‌های اذان و دعاخوانی نیز در ۲۷ مردادماه در شهر مقدس قم در مرحله مقدماتی شرکت می‌کنند.
رئیس اداره امور قرانی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: براین اساس مرحله نهایی و فینال مسابقات با حضور نفرات برتر و راه یافته به مرحله نهایی از ۱۰ تا ۲۳ مهرماه در استان مرکزی و با محوریت شهر اراک برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha