
به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت شهری در یاسوج همچون روند کشوری آن روبه افزایش است. با افزایش جمعیت شهری در کشور میزان مصرف مواد اولیه، وسایل نقلیه، مصرف انرژی و امثال آن افزایش یافته که نتیجه آن افزایش آلودگیهای محیطی است که خود مانعی در تحقق توسعه پایدار است.
در کنار توسعه شهرها بایستی تبعات منفی حاصل از آن کاهش داده شود، در این میان بهرهگیری از قابلیتهای فضای مجازی و فناوری اطلاعات و ارتباطات همچون دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و امثال آن، نقش مهمی در کاهش این تبعات منفی دارد.
با توجه نقش روزافزون فضای مجازی در میان اقشار مختلف مردم، فرصتی را به وجود میآورد که بتوان از ظرفیتهای مثبت و سازنده آن در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات استفاده کرد.
نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: شهردار مجازی برای اولینبار در یاسوج اجرا میشود و در زمینه ارتباطهای مجازی درد دلهای شهروندان مطرح میشود و پاسخ خواهیم داد. وی در آن نشست قول داد در کمترین زمان ممکن این طرح را کلید می زند و از عموم مردم خواست تا با این طرح همراه شوند.
بدون شک راهاندازی شهردار مجازی میتواند کمک بزرگی در راه ارتقای خدمات شهری به شهروندان شود و از این طریق بهتر میتوانند مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشته و برای آنها اقدام کنند.
به همین منظور شهردار یاسوج ازطریق راههای ارتباطی زیر پیامها و مشکلات شهروندان را در حوزههای شهری دریافت خواهد کرد و شخصا خود به آنها پاسخ خواهد داد:
رایانامه: na_moghadam@mailfa.com
شماره پیامکی: 300061322853
شبکه های اجتماعی: 09388503643
انتهای پیام