نگاهی به فعالیت تابستان فرهنگ‌سرای قرآن
کد خبر: 3736292
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

نگاهی به فعالیت تابستان فرهنگ‌سرای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی ایام تابستان برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های متنوع به صورت کارگاهی و آموزشی ویژه مقاطع مختلف سنی خردسالان و بزرگسالان در فرهنگ‌سرای قرآن برپا می‌شود.

لیلا اکبرپور، مسئول روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این فرهنگ‌سرا در مردادماه میزبان برنامه‌ها و دوره‌های مختلفی است، چنانکه سه‌شنبه‌ها کارگاه «هنر تلاوت قرآن» با تدریس احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان ویژه آقایان و پسران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی، پنجشنبه، 18 مردادماه از ساعت 9 صبح با تدریس سیدمحسن خدام‌حسینی، قاری و پیشکسوت قرآنی و با مشارکت مؤسسه شوق رضوان در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برپا خواهد ‌شد.
اکبرپور اظهار کرد: برپایی جلسه مشاوره‌ آموزش مهارت زندگی با حضور کارشناسانان این عرصه، برگزاری «عصرانه شادی» ویژه قرآن‌آموزان خردسال و مقطع ابتدایی این فرهنگ‌سرا از ساعت 16:30 تا 18 در حیاط فرهنگ‌سرا همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و بازی کودکان از دیگر برنامه‌های ایام تابستان این فرهنگ‌سرا است.
وی با اشاره به فعال‌سازی کانون دختران ترنج در این فرهنگ‌سرا، عنوان کرد: این کانون با مشارکت پایگاه بسیج شهید بلالی و با مشارکت مسجد صاحب‌الامر(عج) فعال شد که طی آن برنامه‌های جانبی شامل برنامه‌های اردویی، آموزشی، اخلاقی، عکاسی، کتاب‌خوانی و خلاقیت با استفاده از دورریختنی‌ها و در کنار آن آموزش ورزش‌های رزمی و نمایش فیلم انجام می‌شود.
اکبرپور اضافه کرد: همچنین فرهنگ‌سرای قرآن طی هفته آینده و به مناسبت روز خانواده و سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشنواره غذای سالم را برگزار خواهد کرد.
یادآور می‌شود، فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.
انتهای پیام

captcha