
به گزارش ایکنا ازخراسانشمالی آیین آغاز اجرای طرح نماز «کلید بهشت» در محل کانون ریحانه بجنورد با حضور آموزش دهندگان برگزار شد.
امسال در این 100 نفر از آموزش دهندگان سوادآموزی شهرستان در دوره آموزشی شرکت خواهند کرد تا یک هزار نفر از سوادآموزان شهرستان را آموزش دهند.
این طرح با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ صحیح خوانی نماز از سوی سوادآموزی و با مشارکت ستاد اقامه نماز استان برگزار میشود.
گفتنی است طرح نماز«کلید بهشت» امسال برای دومین مرتبه در خراسانشمالی اجرا میشود و این درحالیست که سال گذشته این طرح فقط در شهرستان بجنورد اجرا شد.