«کاروان نور» مزیّن به نام شهدای منا + عکس
کد خبر: 3738966
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

«کاروان نور» مزیّن به نام شهدای منا + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با توجه به حضور همه اعضای کاروان قاریان نور که متشکل از ۱۹ نفر از قاریان و حافظان و اعضای گروه همخوانی میعاد قم است، مقرر شد در حج امسال به پیشنهاد اعضای کاروان و هماهنگی با دبیرخانه کمیته اعزام، نام کاروان نور مزیّن به نام شهدای قرآنی منا شود.

به گزارش ایکنا، با توجه به حضور همه اعضای کاروان قاریان نور که متشکل از ۱۹ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم و اعضای گروه همخوانی و مدیحه سرایی میعاد قم است، مقرر شد در حج امسال به پیشنهاد اعضای کاروان و هماهنگی با دبیرخانه کمیته اعزام، نام کاروان نور مزیّن به نام شهدای قرآنی منا شود.

اعضای کاروان قاریان حج تمتع ۹۷ ضمن پاسداشت خون شهدای قرآنی منا، شهید آیت‌الله مویدی‌قمی از اساتید و مفسران قرآن کریم، شهید حسن دانش؛ رتبه اول مسابقات بین‌المللی ایران، شهید محسن حاجی‌حسنی‌کارگر؛ رتبه اول مسابقات بین‌المللی مالزی، شهیدان امین باوی، فواد مشعلی و محمدسعید سعیدی‌زاده از اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) خوزستان، بر این باورند این شهدا در راه اعتلا و تبلیغ قرآن کریم با قلب‌های آکنده از عطر قرآن و محبت اهل بیت(ع) در سرزمینی مقدس و در حادثه جانگداز منا به شهادت رسیده‌اند. 

بدین مناسبت کاروان نور با افتخار، قسمی از ثواب تلاوت‌های خود را به ارواح طیبه این ره‌یافتگان به درگاه خداوند متعال تقدیم می‌کند.

انتهای پیام

captcha