
به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلامعباس سبز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمار مرگ مغزی محمد رضا آرام بن ۲۶ ساله به علت سانحه رانندگی دچار خونریزی شدید مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود.
وی افزود: این بیمار در بخش آی سی یو در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود و با رضایت خانواده اعضای این بیمار اهدا شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: با همکاری تیم پیوند اعضای شیراز اعضای این بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شد.
انتهای پیام