اباعبدالله حسین(ع)، باب نجات امت است
کد خبر: 3744651
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

اباعبدالله حسین(ع)، باب نجات امت است

گروه معارف - رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه بابیان اینکه حضرت اباعبدالله حسین(ع)، باب نجات امت است، گفت: در مواجهه با مشکلات اقتصادی امروز باید همه به درگاه حضرت اباعبدالله حسین(ع) متوسل شوند.

حضرت اباعبدالله حسین، باب نجات امت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه صبح امروز در نشست سالانه مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان بیان کرد:سربندی که مجمع جهانی با نام یاصاحب الزمان برای نوزادان انتخاب کرده و این مراسم که جمعه اول محرم برگزار می شود، در واقع نشان دهنده عرض ارادت به ساحت مقدس امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: خواجه نصیرالدین طوسی بااشاره به اوصاف امام زمان (عج) گفته است که وجود مبارک این امام سراسر لطف بوده و در تمام امورات، حرکات و رفتارهای ما برکات این حضرت نمایان است.

اصغرزاده افزود: امروز عالم از هر وجه از وجود مبارک امام زمان بهره مند بوده و تصرف ایشان در امور امت نیز از دیگر الطاف خداوند متعال است.

وی تصریح کرد: خداوند بدون هیچ منتی، سایه اهل بیت و ائمه اطهار را بر سر ما نهاده و ما باید این اعتخار را ارج نهیم و باید پیام آوران امام حسین (ع) در دنیای امروز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه بابیان اینکه حضرت اباعبدالله حسین، باب نجات امت است، خاطرنشان کرد: در مواجهه با مشکلات اقتصادی امروز باید همه به درگاه حضرت اباعبدالله حسین متوسل شوند.

وی یادآور شد: امروز بار سنگینی بر دوش ما قرار داشته و در ولی شناسی و پس از آن باید در حمایت از ولایت گام برداشته و اگر ولی شناسان راه خود را گم کنند، در پیش گاه حضرت جوابی نخواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha