کلید تحولات مهم در کشور، رهبری و مدیریت صحیح است
کد خبر: 3746149
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

کلید تحولات مهم در کشور، رهبری و مدیریت صحیح است

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بااشاره به اینکه تغییرات همواره الزاماً منجر به تحول نمی‌شود ولی لازمه تحول تغییر است، گفت: تحول از تغییر شروع شده و به پیشرفت منجر می‌شود و کلید تحولات مهم در کشور، رهبری و مدیریت صحیح است.

کلید تحولات مهم در کشور، رهبری و مدیریت صحیح است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه با اشاره به سطح سواد علمی و کاربردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علمی کاربردی اظهار کرد: هر دانشگاه با عالم و دانشمندان خود شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه باید فرهنگ و ارشاد اسلامی را سرلوحه خود قرار دهد تا بتواند الگوی مناسب و شایسته ای برای رشد و تجلی جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خدایاری افزود: دانشگاه علم و فرهنگ باید دانشجویانی به جامعه تحویل دهد که کاملا کاربلد و باسواد باشند، در حالی که نزدیک به ۱۵ نفر نیروی تحصیل کرده در رشته روابط عمومی از زمان تاسیس این دانشگاه دانش آموخته هستند ولی متاسفانه به معنای واقعی کاربلد نیستند.

وی تاکید کرد: اینکه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی کاربلد نیستند، نشان دهنده ضعف آموزشی در دانشگاه های استان است در حالی که جامعه نیازمند افراد شایسته، با سواد و آگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: تغییرات همواره الزاماً منجر به تحول نمی شود ولی لازمه تحول تغییر است و تحول از تغییر شروع شده و به پیشرفت منجر می شود و گلید تحولات مهم، رهبری و مدیریت صحیح است.

انتهای پیام

captcha