آغاز ثبت‌ نام دوره‌های پاییزه دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر
کد خبر: 3747716
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

آغاز ثبت‌ نام دوره‌های پاییزه دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های آموزش روانخوانی، تجوید تخصصی و حفظ قرآن در دو بخش آقایان و بانوان ثبت نام می‌کند.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های پاییزه دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر

مهدی کیفی، مسئول دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از آغاز ثبت‌ نام دوره‌های قرآنی ترم پائیزه این دارالقرآن بعد از دهه اول محرم خبر داد و گفت: یکی از این دوره‌ها، دوره روانخوانی قرآن کریم است که شامل آموزش لغات و کلمات کل قرآن کریم به همراه ترجمه است؛ این دوره طی سه ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی که از مدرسان این دوره است، گفت: رسول حمیدیان در بخش آقایان و خانم مرهونی در بخش بانوان تدریس روانخوانی را بر عهده دارند. دوره دیگر این دارالقرآن دوره تخصصی تجوید قرآن کریم است. این دوره نیز در سه ماه برگزار می‌شود و سید عدنان موسوی مدرس آن است.

این فعال قرآنی ادامه داد: دوره حفظ عمومی جزء دوم قرآن کریم، دوره حفظ تخصصی جزءهای ۳ و ۵ و ۱۰ و ۱۵ جزء قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌های دارالقرآن باقر العلوم است. ساعات برگزاری کلاس‌ها از 18 تا 21 است.

مسئول دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر همچنین گفت: این دارالقرآن میزبان یک جلسه هفتگی آموزش تلاوت قرآن کریم ویژه آقایان است که روزهای دوشنبه ساعت 18 در ماه محرم و صفر برقرار است .

یادآور می‌شود، برنامه‌های دارالقرآن باقرالعلوم خرمشهر در پیام‌رسان سروش kh_bagheroloum@ اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام

captcha