پخش زنده ویژه‌برنامه «مهرتابان» از آستان عبدالعظیم‌(ع)
کد خبر: 3747758
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
همزمان با ظهر عاشورا؛

پخش زنده ویژه‌برنامه «مهرتابان» از آستان عبدالعظیم‌(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با ظهر عاشورا، ویژه‌برنامه «مهر تابان» پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه از آستان حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی(ع) به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ویژه‌برنامه «مهر تابان» با آیتم‌های متنوع و همچنین، پخش زنده نماز ظهر عاشورا روز پنجشنبه، ۲۹ شهریور از صحن اصلی حرم حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی(ع) به‌صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می‌شود.
در این ویژه‌برنامه بخشی از بیانات امام خمینی(ره)، آیت‌الله ضیاء‌آبادی، مرحوم حاج احمد کافی و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان پیرامون وقایع روز عاشورا پخش خواهد شد.
پخش فرازهای تلاوت ناب از قاریان بین‌المللی، تلاوت سوره مبارکه فجر و تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فصلت، همچنین، روضه و مرثیه‌خوانی سنتی از بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.
سیدمهدی سیدی نیز در آیتم «چهارصد کلمه» به وقایع روز عاشورا می‌پردازد، رضا کاشفی نیز در آیتم «سیره حسینی» به بیان نکاتی پیرامون روز عاشورا اشاره خواهد کرد. گزارش‌هایی نیز با موضوع شور حسینی در بخش‌های مختلف برنامه پخش می‌شود.
تلاوت قبل از اذان ظهر نیز توسط یکی از قاریان برجسته کشور به صورت زنده به سمع شنوندگان می‌رسد و پس از پخش اذان به صورت زنده، نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌ الحسنی(ع) تقدیم مخاطبان رادیو قرآن خواهد شد.
این ویژه‌برنامه کاری از گروه تلاوت و محافل رادیو قرآن است که از ساعت ۱۱ تا ۱۳ پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه به تهیه‌کنندگی سیدنورالدین سجادی، گویندگی حمید عبیری، هماهنگی فاطمه قاسم‌آبادی و گزارشگری زهرا خردمندنیک و نیما غفارزاده به صورت زنده روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

انتهای پیام

captcha