نشست هماهنگی مدیران اتحادیه‌ استانی به منظور برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشور
کد خبر: 3748252
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
5 مهر برگزار می‌شود؛

نشست هماهنگی مدیران اتحادیه‌ استانی به منظور برپایی مجمع عمومی اتحادیه کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نشست هماهنگی مدیران اتحادیه‌های استان به منظور برگزاری مجمع عمومی اتحادیه کشوری و نیز نحوه توزیع اعتبارات تخصیص یافته اخیر در تهران برگزار می‌شود.

امیرحجت مرادی، عضو کمیته منتخب پیگیری تشکیل اتحادیه کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه هماهنگی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی به منظور هماهنگی لازم بین اتحادیه‌های استانی جهت برگزاری مجمع عمومی در آبان‌ماه و تشکیل اتحادیه کشوری و نیز تصمیم‌گیری درباره نحوه توزیع اعتبارات تخصیص یافته به یکی از اتحادیه‌های سابق کشوری، پنجم مهرماه در تهران برگزار می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و نیز مصوبات کمیته منتخب اتحادیه‌های استانی در امر ادغام 24 و25 آبان‌ماه، زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه واحد کشوری خواهد بود به همین منظور و جهت انجام هماهنگی‌های لازم و نقش‌آ‌فرینی بیشتر استان‌ها جلسه هماهنگی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی در دفتر یکی از نهاد های حاکمیتی برگزار خواهد شد.
مرادی گفت: در این جلسه مدیران عامل استان‌ها و در صورت عذر رییس هیئات مدیره یا یکی از اعضای هیات مدیره استان به عنوان نماینده تام الاختیار شرکت خواهد کرد و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مجمع عمومی اتحادیه کشوری انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: از حضور نهادهای حاکمیتی در این جلسه استقبال می‌کنیم و کمیته منتخب از همه دستگاه‌های ذیربط جهت نیز جهت حضور دعوت به عمل می‌آورد.
عضو کمیته منتخب اتحادیه‌های استانی در امر ادغام با اشاره به اینکه حق تشکیل اتحادیه کشوری با اتحادیه‌های استانی است، بیان کرد: مجمع براساس اساسنامه مصوب شورای توسعه آبان‌ماه برگزار خواهد شد و لذا جلسه هماهنگی نیز جهت هماهنگی بیشتر و نقش آفرینی استانها در فرآیند تشکیل اتحادیه و حضور حداکثری آنها برگزار می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه گیلان با اشاره به مصاحبه اخیر نائب رئیس کمیته تخصیص در خصوص تخصیص اعتبار600 میلیون تومانی به اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت گفت: این اعتبارات قطعا مربوط به مؤسسات و تشکل‌های مردمی است و باید به استان‌ها تخصیص یابد که در این خصوص نیز در جلسه 5 مهرماه با حضور مدیران عامل استان‌ها در نحوه توزیع این بودجه بین مؤسسات در استان‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.
انتهای پیام

captcha