تشکیل ۱۰ کمیته ویژه خدمات‌دهی پیاده‌روی اربعین در لرستان
کد خبر: 3751167
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

تشکیل ۱۰ کمیته ویژه خدمات‌دهی پیاده‌روی اربعین در لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان راهپیمایی اربعین حسینی را پاسخی به حرکت‌های کورکورانه تروریست‌ها دانست و اظهار کرد: ۱۰ کمیته در راستای خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف اربعین حسینی در استان تشکیل شده است.

 تشکیل 10 کمیته ویژه خدمات‌دهی پیاده‌روی اربعین در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان امروز شنبه، هفتم مهرماه در دومین جلسه ستاد اربعین استان که با حضور جمعی از اعضاء و کمیته‌های مختلف در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: استان لرستان امسال با برگزاری اجلاس سراسری «پیرغلامان» زودتر به استقبال محرم و صفر رفت که این امر بازتاب‌های گسترده‌ای در راستای ترویج فرهنگ حسینی به‌ویژه شیوه عزاداری مردم لرستان داشته است.
وی با بیان این‌که موضوع راهپیمایی اربعین حسینی هم عبادی است و هم سیاسی، تأکید کرد: این حرکت عظیم می‌تواند پاسخی به جنایات دشمنان نظام و اسلام باشد.
خجسته‌پور گفت: سال گذشته در بخش‌های مختلف برای کمک به زوار اربعین حسینی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته و امسال نیز براساس مجوزهای شرعی تلاش خود را برای کمک به موکب‌های داخل و خارج کشور به‌کار خواهیم گرفت.
وی افزود: 10 کمیته در راستای خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف اربعین حسینی در استان تشکیل شده و تمام تلاش خود را در راستای خدمات‌دهی به زائران به‌کار گرفته شده است.
این معاون استاندار لرستان افزود: یک شماره حسابی توسط ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی از طریق صدا و سیما و رسانه‌های اعلام شده تا مردم بتوانند کمک‌های خود را به این شماره واریز کنند.
معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: ستاد عتبات عالیات استان برنامه‌ای برای برخورد با موکب‌های غیر مجاز و بدون مجوز داشته باشند.

انتهای پیام

captcha