برخورد مقتدرانه با مفاسد؛ مطالبه مردم از نیروی انتظامی ‌
کد خبر: 3754111
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

برخورد مقتدرانه با مفاسد؛ مطالبه مردم از نیروی انتظامی ‌

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از نیروی انتظامی را برخورد مقتدرانه با مفاسد و مجرمان دانست و گفت: مردم همواره از چنین برخوردهایی تقدیر و حمایت داشته‌اند.

برخورد مقتدرانه با مفاسد مطالبه مردم از نیروی انتظامی است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 16 مهرماه در گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی که در بیت امام جمعه برگزار شد، گفت: داشتن اقتدار و قاطع برخورد کردن نیروی انتظامی با مجرمین مهم‌ترین عامل ایجاد امنیت در جامعه است.
وی افزود: برخورد مقتدرانه در همه امور مورد تأکید امام‌ خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و در هر اموری که با اقتدار ورود کنیم قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت.
آیت‌الله علما اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم از نیروی انتظامی برخورد مقتدرانه با مفاسد و مجرمان است و همواره از چنین برخوردهایی تقدیر و حمایت داشته‌اند.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی باید بدانند که در نظامی خدمت می‌کنند که لحظه لحظه خدمت آن‌ها با ارزش و عبادت است چراکه این نظام در خدمت اسلام و خداوند است و ولایت‌فقیه نیز به معنای این است که یک کارشناس اسلامی رهبری نظام را برعهده دارد.
انتهای پیام

captcha