کد خبر: 3754581
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

خون مرزبانان هرمزگانی در رگ بیماران نیازمند

گروه اجتماعی - به‌مناسبت هفته ناجا، مرزبانان استان هرمزگان در اقدامی خیرخواهانه برای رفع نیاز بیماران، خون اهدا کردند.

 خون مرزداران هرمزگانی در رگ بیماران نیازمند به مناسبت هفته ناجا

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از اهدای خون مرزداران این استان به مناسبت هفته ناجا در سه شنبه ۱۷ مهر ماه خبر داد.
سرهنگ خرم روی افزود: نیرو‌های مرزبانی علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود در حفاظت از مرزها، هرگز از اقدامات فرهنگی جهت اعتلای سلامت و بهداشت جامعه غافل نشده‌اند.
وی اظهار کرد: مرزنشینان و مرزداران هرمزگانی تعامل خوبی با همدیگر دارند و اجازه کوچکترین نفوذی را به دشمن نمی‌دهند و امنیت حاکم در مرز‌های این استان را مدیون تعامل خوب مرزنشینان و مرزبانان هستیم.
انتهای پیام.

captcha