درخشش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جشنواره ملی«قرآن و عترت»
کد خبر: 3755967
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

درخشش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جشنواره ملی«قرآن و عترت»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کسب 3 رتبه برتر ازسوی دانشجویان این دانشگاه در بیست و سومین جشنواره قران و عترت دانشگاهیان علوم پزشکی کشور خبر داد.

درخشش دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جشنواره ملی«قرآن و عترت»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جمشید محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، 22 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بیست وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور3 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی حائز رتبه اول و دوم شدند.
وی عنوان کرد: 5 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به بیست و سومین جشنواره قران و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعزام شدند که از این تعداد 3 نفر در رشته‌های مختلف مقام کسب کردند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تجلیل از برگزیدگان با حضور مقامات ستادی، دانشگاهی، مدعوین و کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، تصریح کرد: در این مراسم جوایز بخش آوایی در رشته‌های تواشیح، حفظ قرآن کریم، ترتیل و تحقیق، دعا و مناجات، آیین سخنوری، ترجمه خوانی و اذان به نفرات اول تا سوم اهدا شد.
محمدی اضافه کرد: در این جشنواره علی حسین فضیلت فرد از کارکنان معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رتبه دوم رشته دعا، مناجات خوانی و اذان، محمد رضا کرم‌نسب از دانشجویان پرستاری رتبه اول رشته آیین سخنوری و ترجمه خوانی و فرشته حیدری از دانشجویان مامایی رتبه اول حفظ کل قرآن مجید را کسب کردند.
انتهای پیام

captcha