اسکان روزانه ۵۰۰ زائر خارجی اربعین در اردبیل
کد خبر: 3757834
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

اسکان روزانه ۵۰۰ زائر خارجی اربعین در اردبیل

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: روزانه ۵۰۰ زائر خارجی اربعین حسینی در موکب امامزادگان اردبیل اسکان می‌یابند.

اسکان روزانه ۵۰۰ زائر خارجی اربعین در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، روز گذشته ۲۹ مهرماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: روزانه ۵۰۰ زائر خارجی اربعین حسینی که اکثرا از کشور جمهوری آذربایجان هستند در امامزاده صدرالدین اردبیلی اسکان می‌یابند و به کربلای معلی اعزام می‌شوند.
وی بیان کرد: موکب امامزادگان استان نیز هر روز به دو هزار و ۵۰۰ زائر خارجی اطعام و اسکان می‌دهد که در حال حاضر مهم‌ترین هدف ما ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است تا بتوانیم با انجام فعالیت‌های ارزشمند و معنوی در این اقدام بسیار مهم و جهانی سهیم باشیم و با اجرای صحیح نیت واقعی خود را نسبت به امام حسین(ع) و یارانش نشان دهیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار گرفته و به همین منظور اوقاف موکب‌هایی را در کربلا و اردبیل برپا کرده است که خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران داشته باشند و زائران هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
قیامی تصریح کرد: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده زائران جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی از مرز زمینی بیله‌سوار به خاک جمهوری اسلامی ایران وارد و پس از استراحتی کوتاه در استان اردبیل به سوی کربلای معلی رهسپار می‌شوند.
وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی برای حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی انجام یافته است که انتظار می‌رود امسال نیز همانند سال‌های گذشته این اجتماع به شکل منظم و باشکوه برگزار شود.
انتهای پیام

captcha