ادامه روند صدور ویزا تاعصر امروز دوشنبه/ آمار زائران اربعین از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
کد خبر: 3759702
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

ادامه روند صدور ویزا تاعصر امروز دوشنبه/ آمار زائران اربعین از مرز ۲ میلیون نفر گذشت

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تعداد زائران اربعین از مرز ۲ میلیون نفر گذشت، گفت: تاکنون ۳۶۰ هزار نفر از زائران به کشورمان بازگشته اند.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: شهریار حیدری با اشاره به اینکه آمار زائران اربعین از مرز 2 میلیون نفر گذشت، گفت: روند صدور ویزا نیز هنوز ادامه دارد و تا ساعت 16دوشنبه (7 آبان‌ماه) ادامه دارد.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه طی پنج روز گذشته 360 هزار نفر به کشورمان بازگشته اند، اظهار کرد: این روزها مرزهای مهران، شلمچه و چذابه با بیشترین تردد زائران ابا عبد الله الحسین(ع) مواجه هستند.
وی با بیان اینکه زائران باید در وقت بازگشت زمان را مدیریت کنند، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا روز جمعه در عراق موکب ها پذیرای زائران هستند و در کشورمان نیز روند پذیرایی از افراد ادامه خواهد داشت.

حیدری با اشاره به اینکه پیش بینی می شود روزهای سه شنبه و چهارشنبه مرزهای کشورمان با ترافیک بازگشت زائران مواجه شوند، ادامه داد: به زائران توصیه می شود که برای بازگشت عجله نکنند زیرا ترافیک پرحجم برای افراد اذیت کننده خواهد بود.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه پیش بینی اسکان، پذیرایی و حمل نقل در مرزهای سه گانه صورت گرفته است، تصریح کرد: از زائران درخواست می شود در صورت نیاز به دارو، به درمانگاه های معتبر کشورمان مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha