بازگشت ۱۷۹ هزار زائر از مرز مهران به کشور
کد خبر: 3760188
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
نوذری خبر داد:

بازگشت ۱۷۹ هزار زائر از مرز مهران به کشور

گروه اجتماعی - جانشین ستاد اربعین استان ایلام از بازگشت ۱۷۹ هزار زائر از مرز بین‌المللی مهران در روز گذشته خبرداد و افزود: زائرانی که از مرزهای شلمچه و چذابه راهی عتبات عالیات شده‌اند برای بازگشت مرز مهران را انتخاب می‌کنند، بر این اساس پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم بازگشت زائران از این گذر مرزی باشد.

ورود 179 هزار نفر از مرز مهران به کشور در اربعین حسینی
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد نوذری، جانشین ستاد اربعین استان ایلام امروز، 9 آبان ماه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر بازگشت ۱۷۹ هزار نفر از مرز مهران به کشور در اربعین حسینی، اظهار کرد: از ساعت یک بامداد امروز تاکنون 80 هزار زائر از مرز بین‌المللی مهران وارد خاک کشورمان شده‌اند که موج بازگشت زائران در مرز مهران در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه زائرانی که از مرزهای شلمچه و چذابه راهی عتبات عالیات شده‌اند برای بازگشت مرز مهران را انتخاب می‌کنند افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم بازگشت زائران از این گذر مرزی باشد.
جانشین ستاد عتبات عالیات با بیان اینکه خوشبختانه تمام تمهیدات برای بازگشت زائران اندیشیده شده است، گفت: 3 هزار دستگاه اتوبوس کار انتقال زائران از مرز بین‌المللی مهران به مناطق مختلف کشور را انجام می‌دهند .
نوذری با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط جوی در شهرستان مهران پایدار است و تردد در محورهای مواصلاتی به راحتی در حال انجام است یادآور شد: تنها در نزدیکی تونل اربعین در مسیر ارتباطی صالح آباد به ایلام ترافیک سنگین گزارش شده است .
انتهای پیام
captcha