رشد ۱۱ درصدی تردد از مرز مهران نسبت به سال گذشته
کد خبر: 3760198
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
سلیمانی دشتکی خبر داد:

رشد ۱۱ درصدی تردد از مرز مهران نسبت به سال گذشته

گروه اجتماعی - استاندار ایلام از رشد ۱۱ درصدی تردد از مرز مهران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزبانی مردم ایلام از زوار امام حسین(ع) ستودنی است.

رشد 11 درصدی تردد از مرز مهران نسبت به سال گذشته
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام عصر روز گذشته، هشتم آبان در بازدید از موکب‌های شهر ایلام در کنار گذر شرقی جاده کمربندی اظهار کرد: مردم فهیم و مهمان نواز ایلام با تمام توان خود پای کار آمده‌اند و بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی با عشق و ارادتی که به امام حسین(ع) دارند، اقدام به برپایی موکب‌های پذیرایی از زوار اربعین کرده‌اند.
وی با تقدیر از همه کسانی که در موکب‌های استان اقدام به پذیرایی از زوار در طول شبانه روز می‌کنند، گفت: خوشبختانه امسال با رشد 11 درصدی سفر زوار برای تردد از مرز بین‌المللی مهران مواجه بودیم .
استاندار ایلام تاکید کرد: این افزایش تردد علاوه بر میزبانی و مهمان نوازی مردم از زوار حسینی(ع) به دلیل فراهم شدن زیر ساخت‌های مناسب از جمله بهسازی راه‌ها و تسهیل در تردد و افزایش امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرز مهران و تلاش جمعی همه مسئولان است .
وی افزایش گیت‌ها و کاهش مدت زمان عبور از مرز و تمهیدات امنیتی و پوششی که دولت در نظر گرفته را از دیگر دلایل افزایش تردد زوار و انتخاب مرز بین‌المللی مهران برای تردد برشمرد و با تاکید بر هماهنگی و همکاری تمامی ارگان‌های مسئول در هنگام بازگشت گفت: برای رفاه حال زوار مبلغ 1 میلیارد ریال را به موکب‌های فعال در ایام اربعین 97 اهدا کرد.
گفتنی است استاندار ایلام از همه موکب‌های مسیر ایلام تا مهران بازدید کرد و دستورات لازم برای رفع هر گونه کمی و کاستی برای پذیرایی مناسب از زوار صادر کرد.
انتهای پیام
captcha