ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها باز هم مقابل دشمن ایستادگی می‌کند
کد خبر: 3761211
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها باز هم مقابل دشمن ایستادگی می‌کند

گروه سیاسی - فرماندار اسفراین گفت: بدعهدی کشور آمریکا بر همه جهانیان ثابت شده و ملت ایران ۴۰ سال تحریم شده ولی روی پای خود ایستاده و از این پس نیز با هدایت مقام معظم رهبری باز هم در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

ملت ایران با وجود همه تحریم‌ها بازهم مقابل دشمن ایستادگی می‌کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان‌ماه اظهار کرد: مردم ایران پیرو و عاشق مکتب عاشورا هستند وهمه دنیا از این عشق حسینی و مکتب عاشورایی حیران مانده‌اند، امروز نیز این مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ثابت کردند که به آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیشتر از قبل نزدیک‌تر شده‌اند.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان‌ماه نماد استکبارستیزی ملت ایران بوده و این استکبارستیزی در طول تاریخ و از زمان قیام امام حسین(ع) شروع شده و امروز اوج گرفته است.
رستمی افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۸ آمریکا به گمان خودش که می‌تواند این انقلاب را ناکام کند و یا به انحراف ببرد با هوشیاری این ملت راه به جایی نبرد و دانشجویان و دانش آموزان با تسخیر لانه جاسوسی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم نام گرفت نقشه و توطئه آمریکا و استکبار جهانی را نقش برآب کردند.
فرماندار شهرستان اسفراین با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، عنوان کرد: عصبانیت آمریکا از سال ۵۸ تا به امروزادامه داردآنان گفتند در روز ۱۳ آبان تحریم های کمر شکنی اعمال خواهیم کرد تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کنیم، اما به فرمایش مقام معظم رهبری همیشه دچار خطای محاسباتی هستند و ملت ایران را نشناخته اند.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل، گفت: مردم ما حسینی و عاشورایی اند و ما را از تحریم و تهدید نترسانید زیرا ما فرزند محرم و عاشوراییم و امروز می‌بینیم که عاشوراییان با حضور پر شور خود دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.
رستمی یادآور شد: بدعهدی کشور آمریکا بر همه جهانیان ثابت شده است ما ۴۰ سال تحریم شدیم ولی روی پای خود ایستادیم و باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، توجه به این مهم سبب شده که در مقابل دشمنان بایستیم.
انتهای پیام.

captcha