
به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد شهبازی، سرپرست آموزش و پرورش گچساران روز گذشته، 18 آبانماه در آئین بدرقه دانشآموزان گچسارانی به مناطق عملیاتی جنوب، اظهار کرد: این تعداد دانشآموز با 10 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروند و یادمان شهید دکتر مصطفی چمران بازدید میکنند.
وی افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 400 دانشآموز پسر دوره متوسطه گچساران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران اضافه کرد: در سال تحصیلی 1398 - 1397 یک هزار و 400 دانش آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
شهبازی بیان کرد: از این تعداد دانش آموز 700 نفر پسر و 700 نفر نیز دختر است.
انتهای پیام