در جریان دیدار پرسپولیس و کاشیما، شهر تهران در اکثر خیابانها و شهرها بدون ترافیک بود. 
به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: در جریان دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا، شهر تهران ترافیک آرامی را پشت سر گذاشت.
در حالی که بین ساعتهای ۱۸ تا ۲۱، شهر تهران ترافیک سنگینی را به خود میبیند، در هنگام بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما شهر تهران ساعات آرامی را در این بازه زمانی در اکثر خیابانها و بزرگراهها شاهد بود.
انتهای پیام