برپایی جشنواره قرآن در رسانه در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3762923
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

برپایی جشنواره قرآن در رسانه در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی-معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی جشنواره قرآن در رسانه با مشارکت خانه مطبوعات استان خبرداد.

برپایی جشنواره قرآن در رسانه در خراسان‌شمالی

رضا رضایی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: این سازمان با همکاری خانه مطبوعات استان ، جشنواره ویژه قرآن و عترت را با هدف تعالی مفهومی و محتوایی رسانه‌های استانی مکتوب و الکترونیک بر محور قرآن و سیره نبوی و ائمه اطهار(ع)را برگزار می کند .
وی افزود: دبیرخانه جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری از همه روزنامه نگاران ، خبرنگاران ، نویسندگان و اصحاب رسانه های دارای مجوز رسمی برای شرکت در این برنامه دعوت کرده است.
رضایی ادامه داد: آثار ارسالی بایداز تاریخ یکم فروردین ماه سال 96 لغایت 22 بهمن ماه سال جاری در رسانه های محلی دارای مجوز «مکتوب و الکترونیک سرپرستی خبرگزاری ها و نمایندگی نشریات سراسری دارای مجوز با محوریت استانی »منتشر شده باشد .
وی با بیان اینکه آثار و مطالب بدون امضاء و با امضاء مستعار پذیرفته نمی شود، گفت: مطالب منتشر شده در بولتن های داخلی ادارات به عنوان آثارمطبوعات و رسانه ها پذیرفته نمی شود و امکان شرکت دربرنامه را نخواهد داشت .
رضایی با اشاره به اینکه افراد می توانند در بخش های عکس، خبر، مصاحبه و گزارش آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: برای هر فرد در دو رشته با دو اثر امکان شرکت وجود داشته و شرکت کنندگان باید مشخص کنند که آثاربرای داوری در کدام بخش ارسال شده است .
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در بجنورد چهارراه نگارستان ،خیابان شهید ماژانی ،ماژانی دو مجتمع فرهنگی و هنری نگارستان ارسال کنند.
انتهای پیام.

captcha