گروه جامعه ــ معاون مشارکتهای اجتماعی سازمان امور اجتماعی از الکترونیکی شدن فرآیندهای ثبت نام تا تاسیس سازمانهای مردم نهاد خبر داد. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ کمال اکبری معاون مشارکتهای اجتماعی سازمان امور اجتماعی در نشست مشترک نمایندگان سازمانهای موثر در تاسیس سازمانهای مردم نهاد گفت: جهت خدمت رسانی بهتر به سمنها ضروری است همه کارها غیر حضوری و سیستمی انجام گیرد.
وی افزود: بر همین اساس همه فرایند ثبت نام تا تاسیس، استعلامات، صدور پروانه، نظارت بر سازمانهای مردم نهاد از طریق سامانه الکترونیکی انجام میشود.
در این نشست نماینگان نیروی انتظامی و ثبت شرکتها دیدگاههای خود را بیان کردند.
لازم به ذکر است: در حال حاضر بخشی از فرایند ثبت سازمانهای مردم نهاد خارج از سیستم الکترونیکی است و باعث طولانی شدن صدور پروانه میشود.
انتهای پیام