طرح «۴۰ کتاب» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
کد خبر: 3765676
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

طرح «۴۰ کتاب» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طرح ۴۰ کتاب، ۴۰ نویسنده و ۴۰ شعر در این استان اجرا شد.

طرح«40 کتاب» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 آبان‌ماه اظهار کرد: در این طرح، نویسنده‌ای در حوزه کودک و نوجوان داستان‌گویی و قصه‌گویی را آموزش می‌دهد و به تشویق کودکان می‌پردازد تا در حوزه کتابخوانی تعامل فرهنگی داشته باشند.
وی افزود: این طرح در شهرستان بویراحمد نیز اجرایی شد و سامانه شبکه ترویج کتابخوانی نیز تا ٥ آذرسال‌جاری فعال است و افراد می‌توانند ثبت نام کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در جام باشگاه‌ها هر مربی نام ١٥ نفر را در سامانه شبکه ترویج کتابخوانی ثبت می‌کند و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نیز ٥٠ درصد مبلغ کتاب‌ها را از طریق کتاب فروشی‌ها می‌پردازد.
دهبانی‌پور تصریح کرد: جام باشگاه‌ها با محوریت کودکان و نوجوانان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در سنین پایین اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha