جمع‌آوری بیش از دویست میلیون تومان صدقه در ماکو
کد خبر: 3768269
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
طی هشت ماهه نخست سال جاری؛

جمع‌آوری بیش از دویست میلیون تومان صدقه در ماکو

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد ماکو با بیان اینکه طی هشت ماهه نخست سال جاری، دویست و بیست میلیون تومان صدقه در شهرستان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: صدقه، یکی از مصادیق اصلی فرهنگ احسان و انفاق در جامعه اسلامی است.

جمع‌آوری بیش از دویست میلیون تومان صدقه در ماکو

محمد محمدنژاد، رئیس کمیته امداد ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن تقدیر از خیران منطقه آزاد ماکو در زمینه یاری‌رسانی به نیازمندان گفت: در هشت ماهه سال جاری، دو میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده است که این میزان، همنوع‌دوستی مردم را می‌رساند.
وی ادامه داد: این مبالغ در سرفصل‌های مختلف، درمانی، تحصیل، جهیزیه، عمرانی میان مددجویان محترم شهرستان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد ماکو بیان کرد: تعداد صندوق‌های صدقات شهرستان ماکو ۶۴۱۴ صندوق کوچک، ۱۲۶متوسط، ۳۵۲ بزرگ و در مجموع ۶۸۹۲ صندوق است.
محمدنژاد همچنین درآمد صدقات به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون ریال در 8 ماهه سال را بخشی از کل درآمدهای حوزه مشارکت‌های مردمی در 8 ماهه امسال به مبلغ 25 میلیارد ریال یاد کرد و گفت: شاهد رشد 20 درصدی در این حوزه هستیم.
وی در ادامه ترویج فرهنگ احسان و انفاق در جامعه ایران اسلامی را یکی از مأموریت‌های ذاتی کمیته امداد ابراز و تاکید کرد: پرداخت صدقه یکی از مصادیق اصلی فرهنگ احسان و انفاق در جامعه اسلامی است.
انتهای پیام

captcha