گروه هنر ــ نمایش «خاک شیرین» به کارگردانی علی برجی از فردا یکشنبه، 11 آذرماه اجرای خود را در تماشاخانه سرو آغاز خواهد کرد. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، نمایش «خاک شیرین» براساس نمایشنامهای از حامد مکملی توسط علی برجی کارگردانی شده و از فردا یکشنبه 11 آذر به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.
نمایش«خاک شیرین» روایتگر زنی است که پس از 30 سال دنبال برادرش که در جنگ هشت ساله ایران و عراق مفقود شده میگردد و با جستوجو در بین شهدای گمنام، خاطرات گذشتهاش با برادر را مرور میکند.
این نمایش در تماشاخانه سرو به غیر از شنبهها، هر روز ساعت 19 به روی صحنه میرود.
یادآور میشود، علی برجی در جریان شانزدهمین جشنواره سراسری «تئاتر مقاومت» نیز با اجرای نمایش پیش از این نیز نمایش«6410» که به زندگی و اسارت شهید خلبان حسین لشکری میپرداخت حضور داشت.
انتهای پیام