کد خبر: 3768450
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر در بجنورد

گروه اجتماعی - اهدای عضو «علی‌اصغر ادیب‌فر» ۵۶ ساله ازخراسان‌شمالی ساکن شهرستان بجنورد به چهار بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر در بجنورد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مهری فرشاد، مسئول فراهم آوری اعضا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان امروز 10 آذر ماه اظهار کرد:اعضای «علی‌اصغر ادیب‌فر»۵۶ ساله پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: چهارعضو این بیمار شامل کبد، قرنیه ها و پوست به بیماران نیازمند اهدا شد.
به گفته فرشاد اهدای عضو اقدامی خداپسندانه و بخشیدن لبخند زندگی به نیازمندانی است که چشم به راه ایثار و از خودگذشتگی افراد و خانواده‌های اهدا کننده هستند.
انتهای پیام

captcha