کد خبر: 3768922
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

کارگران هفت‌تپه به کار بازگشتند

کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بعد از وصول ۲ ماه ازمطالبات‌شان و تغییر مدیریت این کارگاه،‌ امروز به کار بازگشتند.

به گزارش ایکنا، کریم یاوری نماینده وزیر کار در رسیدگی به مشکلات کارگران کشت و صنعت نیشکر هفته تپه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: به دنبال تأکید وزیر کار در خصوص پیگیری مشکلات کارگران کشت و صنعت هفت‌تپه و با توجه به واریز دو ماه از حقوق معوقه آنها و همچنین پیگیری سایر خواسته‌های قانونی این کارگران از طریق مسئولان استانی و مسئولان وزارتخانه، امروز ۱۱ آذرماه تمامی کارگران این کارگاه به محل کار خود مراجعه کردند و فعالیت کار و تولید را از سر گرفتند.

وی با اشاره به تغییر مدیریت در این کارگاه اظهار امیدواری کرد که با بازگشت کارگران و همچنین استقرار مدیریت جدید و اورهال کردن شرکت، استحصال شکر از نیشکر از سر گرفته شود و کارگران به زودی بتوانند مابقی مطالبات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/آ

captcha