برگزاری جشنواره «قرآن و عترت» در لنده
کد خبر: 3772739
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

برگزاری جشنواره «قرآن و عترت» در لنده

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس دفتر قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره محلی با موضوعات قرآن و عترت در لنده و بهمئی خبر داد.

برگزاری جشنواره محلی «قرآن و  عترت» در لنده

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نمایشگاه‌های علوم قرآنی در قالب هنر دی‌ماه در دنا برگزار خواهد شد.
وی جشنواره محلی با موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست و پرهیز از اسراف، زندگی و سیره پپیامبر اسلام(ص) و معصومین، تمثیل‌های قرآنی، مضامین و معارف قرآنی(فضایل اخلاقی و...) و حجاب و عفاف را از برنامه‌های اجرایی طی دهه فجر بیان کرد.
رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه فرهنگ ایثار و شهادت، وحدت اسلامی، احکام و قوانین اسلامی، اهمیت علم آموزی، امر به معروف و نهی از منکر، استفاده از ظرفیت بومی، جایگاه نماز در قرآن و اندیشه معصومین را از دیگر موضوعات این جشنواره محلی در قالب تئاتر خیابانی در بهمئی و لنده عنوان کرد.
خوب‌پور در بخش دیگری از سخنان خویش، برگزاری محافل قرآنی و نشست‌های موضوعی قرآن کریم با محوریت سبک زندگی و روشنگری در حوزه مسائل انحرافی در کانون‌های فرهنگی و هنری روستایی مناطق محروم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برشمرد.
وی یادآور شد: طبق پیش بینی‌های اولیه 10 روستای استان برای اجرای این برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته شد اما با توجه به استقبال صورت گرفته، می توان این تعداد را افزایش داد.
انتهای پیام

captcha