زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع به تفریح و ورزش نیاز دارند
کد خبر: 3774229
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
دیدار بانوان با فرماندار سیریک:

زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع به تفریح و ورزش نیاز دارند

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان سیریک،گفت:زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع و مدیر خانه و مسئول نظم و تربیت کودکان خود، برای حفظ نشاط، شادابی و سلامتی، به تفریح و ورزش نیازدارند.

زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع به تفریح و ورزش نیاز دارند

به گزارش ایکنا از هرمزگان ،جمعی از بانوان شهرستان سیریک در قالب اردوی آموزشی تفریحی روز پنج شنبه ۲۹ آذرماه با عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک، عباسی معاون فرماندار و جمالدینی بخشدار مرکزی در محل سالن اجتماعات فرمانداری دیدار کردند و بانوان در این دیدار درباره مسائل و بخش‌های مختلف فرهنگی هنری، اجتماعی، ورزشی و اشتغال بانوان مطالبی بیان کردند.
فرماندار شهرستان سیریک در این دیدار گفت: زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع و مدیر خانه و مسئول نظم و تربیت کودکان خود، برای حفظ نشاط، شادابی و سلامتی، به تفریح و ورزش نیازمند می‌باشند.

عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک افزود: سلامتی و توانایی جسمانی از نعمت‌های الهی است و انسان همیشه خواهان سلامتی و نشاط است خوشبختی هر انسان وابسطه به نیروی بدن و روحش است و برنامه ریزی برای پرورش روح و روان هر انسانی بویژه بانوان برای پویایی و نشاط خانواد‌ها در جامعه بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: ورزش برای بانوان به عنوان حرفه و شغل مطرح نیست بلکه ورزش نوعی تفریح سالم است که زن نیز به عنوان یک فرد از اجتماع باید از آن بهره‌مند باشد.

پرتابیان بیان کرد: در شهرستان سیریک در قالب کمیته امور بانوان شهرستان برنامه‌های خوبی در حال برنامه ریزی است که انشاالله با استقبال بانوان باید نقش بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اشتغال شهرستان سیریک بسیار بیشتر باشد.

انتهای پیام

captcha