فضای فیزیکی مؤسسه قرآنی سبطین دنا تعیین تکلیف شد
کد خبر: 3775462
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
با پیگیری‌های ایکنا؛

فضای فیزیکی مؤسسه قرآنی سبطین دنا تعیین تکلیف شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - پس از پیگیری خبرگزاری ایکنا درخصوص نبود فضای فیزیکی جهت استقرار مؤسسه سبطین دنا با به میدان آمدن آموزش و پرورش شهرستان، این مؤسسه از بلاتکلیفی خارج شد.

تعیین تکلیف فضای فیزیکی مؤسسه قرآنی سبطین دنا

محمود آسن، مدیرمؤسسه قرآنی سبطین دنا در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حفظ، تفسیر و نهج‌البلاغه، اخلاق، تحقیق و قرائت از کلاس‌های اجرایی در این مؤسسه است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 7 بانو و 1 آقا در مؤسسه سبطین دنا حافظ کل قرآن شدند، افزود: آقایان در بخش قرآن ضعیف هستند و با وجود پیگیری کسی حاضر نیست در این زمینه همکاری و حمایت کند.
داورملی مسابقات قرآن کریم برگزاری حفظ قرآن با حضور 50 نفر دختر در مدرسه ابتدایی و راهنمایی فدک دوشنبه‌ها در مادوان، کلاس‌های قرآن بعدازظهر پنجشنبه با مشارکت 20 دختر در مدرسه راهنمایی چیتاب و حسینیه و مسجد معصوم آباد کریک بعدازظهر چهارشنبه با حضور دختران و پسران را از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد.
آسن هماهنگی بین قرآن و دروس مدارس بویراحمد ازجمله حفظ قرآن، عربی، انگلیسی و تمرکز حواس را از اهداف برگزاری این کلاس‌ها دانست و اضافه کرد: دانش‌آموزان خیلی در این زمینه مشتاق هستند، اما کار عملی و پشتیبانی مالی نیاز است تا کودکان و نوجوانان مشاوره شوند و مسائل اخلاقی و پرورشی را یاد بگیرند.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که قرآن باید در تمام شئون زندگی ما حاضر باشد، یادآور شد: آموزش سخنرانی در ماه مبارک رمضان، جزء‌خوانی توسط نوجوانان، تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای یادگیری دروس سال آینده در یک مکان فرهنگی و تربیتی در یاسوج را از برنامه‌های در دست اقدام اعلام کرد.
این فعال فرهنگی و قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیگیری خبرگزاری ایکنا در زمینه واگذاری دارالقرآن از سوی آموزش و پرورش دنا به این مؤسسه قابل تقدیر است، ضمن اینکه فضای گسترده‌تری برای ترویج فعالیت‌های قرآنی مؤسسه سبطین مورد نیاز است.
انتهای پیام

captcha