گروه هنر ــ فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیهکنندگی مجتبی فرآورده به پایان رسید. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی«23 نفر»، فیلمبرداری این فیلم که تازهترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانهای اوج به نویسندگی و کارگردانی مهدی جعفری و تهیهکنندگی مجتبی فرآورده است، به پایان رسید.
این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن نزدیک به سه ماه در تهران و آبادان به طول انجامید در سی و هفتمین جشنواره «فیلم فجر» رونمایی خواهد شد.
«23 نفر» که فیلمبرداری آن جمعه ۱۳ مهرماه با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.
انتهای پیام