
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفتمان دينی با موضوع اهميت نماز در مدرسه دخترانه شهيد بهرامی با حضور معلمان و دانشآموزان این مدرسه برگزار شد.
در اين گفتمان، حجتالاسلام ياسر بيانلو، روحانی مستقر اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، طی سخنانی بیان کرد: نماز ارتباط مخلوق با خالق است و نباید این ارتباط قطع شود.
وی، افزود: انسان نیاز به راهی دارد که به وسیله آن به منبع نور خداوند وصل شود که آن نماز است.
در ادامه، نماز جماعت ظهر در حیاط مدرسه با حضور دانشآموزان و معلمان اقامه شد.
منوچهر جلیلی
انتهای پیام