«عباس سلیمی» مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف شد
کد خبر: 3776380
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

«عباس سلیمی» مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عباس سلیمی به عنوان مشاور قرآنی رئیس این سازمان منصوب شد.

«عباس سلیمی» مشاور قرآنی رئیس سازمان اوقاف شد

به گزارش ایکنا، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان به عنوان مشاور قرآنی رئیس این سازمان منصوب شد.
در بخشی از حکم انتصاب عباس سلیمی آمده است؛
«جناب آقای عباس سلیمی
با توجه به شناخت این‌جانب از مراتب تعهد و سوابق اجرائی جنابعالی در حوزه مدیریت امور فرهنگی و قرآنی و با توجه به ‌ضرورت و نیاز به ارتقای جایگاه نشر و ترویج آموزه‌های حیات‌بخش قرآن کریم در جامعه، بدین‌وسیله جنابعالی را به سمت «مشاور امور قرآنی» منصوب می‌نمایم.
انتظار دارد با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت‌های موجود و برقراری ارتباط سازنده با معاونت‌ها و واحدهای درون‌سازمانی و تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه فعالیت‌های قرآنی کشور در انجام این مهم اهتمام ویژه معمول دارید.
ارائه نظرات کارشناسی و پیشنهادهای اجرائی در انجام مطلوب و ثمربخش امور قرآنی سازمان مورد توقع است.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه عنایات قرآن و عترت در انجام وظایف محول موفق باشید».
عباس سليمی که هم اینک معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‎(ع) است، در سال ۱۳۳۲ و در شهر تهران متولد شده است، وی پس از پيروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۸ به عنوان اولين نماينده جامعه قرآنی ايران اسلامی عازم مسابقات بين‌المللی قرآن مالزی شد و رتبه نخست آن مسابقات را به دست آورد. سلیمی در سال ۶۱ نيز به عنوان اولين داور ايرانی به مسابقات بين‌المللی كشور مالزی اعزام شد.
او همچنینی آثار ماندگار قرآنی را نیز تأليف کرده است که از جمله آنها كتابی با عنوان «چهل قصه، چهل پند» است. طراحی و اجرای برنامه‌های قرآنی در صدا و سيما و كارشناس اجرای برنامه «صبح اميد». همكاری با بسياری از سازمان‌ها و نهادهای قرآنی كشور در زمينه اداره و اجرای مسابقات قرآن كريم از دیگر فعالیت‌های او طی این سال‌ها در عرصه فعالیت‌های قرآنی بوده است.

انتهای پیام 

captcha