عملیات پهپادی و توپخانه‌‎ای ارتش یمن علیه متجاوزان سعودی؛ شهادت پدر و پسر یمنی
کد خبر: 3777071
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

عملیات پهپادی و توپخانه‌‎ای ارتش یمن علیه متجاوزان سعودی؛ شهادت پدر و پسر یمنی

رسانه‌های یمنی از عملیات مشترک یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور علیه متجاوزان سعودی خبر دادند.

به گزارش ایکنا؛ تسنیم به نقل از المسیره نوشت: یگان پهپادی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی مشترک مراکز تجمع متجاوزان سعودی در کوه "قیس" در اطراف جیزان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی عملیات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی در "وادی سلبه" در بخش "خب و الشعف" را به شکست کشاندند که در پی این عملیات خساراتی سنگین به مزدوران وارد آمد.

از سوی دیگر در پی عملیات‌های نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 125 تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی کشته و زخمی شدند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به جبل النار در جبهه حرض در استان حجه را به شکست کشاندند که در پی این عملیات 120 مزدور به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند و 18 خودروی نظامی و چندین دستگاه خودروی زرهی آنها منهدم شد.

این منبع از پاکسازی تعدادی از تپه‌ها و مواضع تحت اشغال مزدوران در "قیفه" در استان البیضاء در پی عملیات گسترده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در پادگان "السلان" در بخش "المصلوب" در استان الجوف را هدف قرار دادند.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به روستای "الطفسه" در جنوب الحدیده 4 شهروند یمنی به شهادت رسیدند که یک پدر و دو پسر او در بین شهدا حضور دارند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

captcha