افتتاح نمایشگاه پوسترهای زرکوب «تلألو مطلا»
کد خبر: 3778049
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

افتتاح نمایشگاه پوسترهای زرکوب «تلألو مطلا»

گروه هنر ــ نمایشگاه پوسترهای زرکوب «تلألو مطلا» که پیشتر در گالری سعدی حوزه هنری استان اصفهان دایر شده بود، ۱۶ دی‌ماه در نگارخانه ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این نمایشگاه ۵۰ پوستر نفیس طلاکوب (و تکنیک‌های چاپی نفیس دیگر)، منقش به اسامی و القاب ائمه معصوم(ع) و آیات قرآنی با نقش‌آفرینی و مشارکت استادان خوشنویسی، تذهیب و نگارگری و عکاسی حوزه هنری اصفهان، به طراحی و مدیریت هنری احسان و علی جعفرپیشه به نمایش درخواهد آمد.

احسان جعفرپیشه؛ طراح، گرافیست و مدیر هنری در خصوص نمایشگاه «تلألو مطلا» گفت: مخاطبان این نمایشگاه استادان و هنرمندان و هنرجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌های گرافیک، خوش‌نویسی، تذهیب و تکنیک‌های چاپ است. پوسترهای مطلای ارائه شده در این نمایشگاه به صورت چاپ افست و با بهترین و بروزترین تکنیک‌های چاپی تولید شده‌اند و بسته به نوع و جنس کار که خط باشد یا تذهیب و عکس، همه موارد اختصاصی برای آن پوستر سفارش و تولید شده که نهایتاً منجر به چاپ پوستر شده است.

این مدرس گرافیک با اشاره به نقش استادان برجسته در تولید این پوسترها افزود: از تمامی اساتیدی که از هنر آنان در تولید این آثار بهره برده‌ایم دعوت شده است تا در افتتاح این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این آثار با مشارکت و نقش‌آفرینی استادان رشته خوش‌نویسی همچون علی شیرازی، جواد بختیاری، اسرافیل شیرچی، سید محمد حسینی‌موحد، غلامرضا وکیلی، علی فرزانه، امید گنجعلی، سید رسول آقامیری، محسن بهارزاده، مهدی برهانیان، مهدی قربانی و مجید صادق‌زاده، رضا بدرالسماء، روح‌الله‌ اسحاق‌زاده، سید مسعود آقامیری، نسیم سوفسطایی، فرزانه جعفری در رشته نگارگری و تذهیب و سعید محمودی ازناوه، امیر حسامی‌نژاد، ابراهیم سلـیمانی، محمد نوروزی، محمد خیاطی، سید محمد زاهدی در رشته عکاسی، تولید شده‌اند.

مراسم گشایش این نمایشگاه در ساعت ۱۵، روز یکشنبه ۱۶ دی‌ماه در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار می‌شود و تا ۳۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ به غیر از ایام تعطیل از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha