مسئولان برای تحقق جامعه نمونه اسلامی تلاش کنند
کد خبر: 3779562
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مسئولان برای تحقق جامعه نمونه اسلامی تلاش کنند

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مسئولان نظام برای تحقق جامعه نمونه اسلامی باید از همه دشواری‌ها و سختی‌ها عبور کنند و به فضل الهی این امر محقق خواهد شد.

مسئولان برای تحقق جامعه نمونه اسلامی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 18 دی ماه در همایش مداحان و هیئات مذهبی و موسسات قرآنی استان با عنوان «چهل منزل تا اربعین» اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی و برپاداشتن پرچم عزت و شرف نظام از وظایف مسئولان نظام است.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید برای حفظ و تداوم راه و یاد امام و شهدا همواره تلاش کنند، افزود: ما باید بدانیم که حفظ راه و یاد امام نقشه راه صحیح را به ما نشان می دهد.
حجت الاسلام کرمی اعلام کرد: مسئولان نظام برای تحقق جامعه نمونه اسلامی باید از همه دشواری‌ها و سختی‌ها عبور کنند و به فضل الهی این امر محقق خواهد شد.
وی عنوان کرد: مدیران باید بدانند که همه مدیون انقلاب اسلامی هستند و هیچ مدیری و مسئولی از انقلاب طلبی ندارد و این مردم و مسلمانان هستند که نظام به آن ها طلبکار است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: مردم ایران اسلامی هیچگاه خود را طلبکار نظام نمی دانند و خود را سرباز امام و رهبری می دانند.
وی بیان کرد: مداحان و مسئولان هیئات مذهبی و موسسات قرآنی انسان های صالحی هستندکه به عشق امام و رهبری وارد عرصه فعالیت‌های دینی و قرآنی شده‌اید و باید به این راهی که در پیش گرفتید، افتخار کنید.
حجت‌الاسلام کرمی در پایان یادآور شد: به فضل خدا و به کوری چشم دشمنان این نظام، پیروز هستیم و ان شاءالله پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی را به دست حضرت ولیعصر خواهیم سپرد.
انتهای پیام

captcha